kisrigók

"Gyermekeitek nem a ti gyermekeitek. És bár véletek vannak, nem birtokaitok. Mert az ő lelkük a holnap házában lakik, ahová ti nem látogathattok el, még álmaitokban sem." (Kahlil Gibran)

"irigyebbek vagytok mint gondoltam"

2015. március 17. 14:13 - paulonviki

"ilyen nagy behemót létedre, nem veszel nekem vattacukort, meg semmit?!"
"apa, te gyerekkorodban is ilyen gonosz voltál, vagy csak most vagy ilyen velem?!"
"nekem is lesz majd egy lányom, de én sokkal többet fogok játszani vele!"
"majd egy sokkal kedvesebb anyát keresek, nem leszek a te gyermeked, elviszem a dolgaimat magammal, mert te egy gonosz dög vagy!"
"levágom három fejed, és akkor hiába veszelkszel velem!"
"lusta vagy!" "önző vagy!" "türelmetlen vagy!" "becsaptál!" "hazudtál!" 

 

8 hónap alatt kiismertek.  de azt hiszem, már hamarabb is. majd egy évtized mulva elmondom nekik, hogy éppen ezekkel a jellemhibáimmal küzdök, akkor majd már négy évtizede. megkérdezem akkor tőlük, hogy tapasztaltak-e valami javulást legalább. gondolom, majd megvonja a vállát a tizenhétéves válaszként. 

ezek a gyerekek minket nem tisztelnek. tökjó. nincs bennük semmi hála. tökjó. 

én tisztelem őket és hálás is vagyok nekik (nem is csak azért, hogy félkilecre elalszanak). ez is tökjó.

az elfogadásom és szeretetem kerekebb és tisztább, és jenetősebb is  mint azok a labilis pillanatok (percek), amikor fiam vagy lányom megmondja, hogy dög vagyok. olyankor tényleg dög vagyok, ők meg gyerekek, azzal a döntésilehetőséggel és szabadsággal, ami olyan kevés, hogy ezért nem könnyű gyereknek lenni. 

fullsizerender_4.jpg

fullsizerender_3.jpg

Szólj hozzá!
Címkék: anya apa bizalom

A bejegyzés trackback címe:

https://kisrigok.blog.hu/api/trackback/id/tr597277507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása