kisrigók

"Gyermekeitek nem a ti gyermekeitek. És bár véletek vannak, nem birtokaitok. Mert az ő lelkük a holnap házában lakik, ahová ti nem látogathattok el, még álmaitokban sem." (Kahlil Gibran)

"mikor születtem, a kezemben kés volt"

2015. augusztus 19. 19:15 - paulonviki

-megöllek, anya!
-nem örülök ennek. 
-sajnos, igen.
-nem lesz akkor anyukád...
-mint régen... én megöltem véletlenül azt az anyukámat, aki szült engem...
-és utána mi történt?
-hát, semmi, kerestem másikat, kiírtam egy papírt mindenhová, hogy anyukát keresek.
-és találtál?
-végül inkább úgy döntöttem, hogy bemegyek a gyerekotthonba.
-és utána mi történt?
-anyaaa, azt már te is tudod. jöttetek értem. 
-akkor mégsem te kerestél anyát, hanem én kerestelek meg téged...
-igen, de én álmodtalak meg pont ilyenre.

 

"én megöltem az anyukámat, aki szült engem", csaba nem nagyon tudja ma elképzelni, mi más történhetett, mint valami önhiba, sajnálatos véletlen. gyakran szóbakerítik a vérszerinti családjukat, de mindhárman máshol tartanak, pár mondatot beszélünk róla, de ezeket mindig kettesben, nem akarnak csak a saját kérdéseikre választ kapni, ha egyikük, úgy tesz fel kérdést, hogy jelenvannak, akkor elmennek, tökéletesen megvédik magukat. szandra mostanában szülőanyja nevét kérdezi, és szépnek találja. dzseni végigkérdezi az ismert nőket (és férfiakat is), hogy az ő hasukban volt-e. de dzseninek ma fontosabb kérdés, hogy ide miért vetette a sors:

-miért hoztatok ide?
-hogy a testvéreiddel együtt legyél, és legyen apukád és anyukád.
-de nekem már volt anyukám!
-nevelőmamád volt, aki vigyázott rád.
-valakinek a hasában voltam!
-persze, valaki szült téged.
-de azt nem ismerem.
-őt nem.
-de ti idehoztatok?
-igen, a mi kislányunk vagy.
-jó.
1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kisrigok.blog.hu/api/trackback/id/tr147719352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bobo1000 2015.08.20. 10:19:00

Nagyon klassz AZ uj kep :) olyan Jo, h lathatjuk Dzsenit is. Koszonom. Jo latni a ket nagyon, h kisimultak, biztonsagban vannak, s ezt mar tudjak, ha erted mire gondolok. Dzseni pedig mint Szandra volt 1 eve, meg ijedt, de majd O is feloldodik. Nagyon jol csinalod, csinaljatok. S orulok, h ezt megosztod velunk, h nem csak a szep felszin van, hanem a sotet oldal is. Ezek osszetartoznak. Nekem az elejen az volt a legnagyobb gondom, h mindenhol, Minden kerek, mind verszerinti, mind orokbefogados csaladoknal. S nalunk en csinalok vmit rosszul, h nem.
Ami most Csabanal zajlik, AZ a legnehezebb szerintem. AZT a terhet levenni a vallukrol, h miattuk tortentek AZ esemenyek igy, ezt mar tobbszor olvastam. Mi meg nem tartunk itt. Minalunk meg a haritas van. AZ, h jo-Jo tudom, deeee jatszuk AZT, h a Te pocakodbol szulettem....
Szep napot Nektek :)
süti beállítások módosítása