kisrigók

"Gyermekeitek nem a ti gyermekeitek. És bár véletek vannak, nem birtokaitok. Mert az ő lelkük a holnap házában lakik, ahová ti nem látogathattok el, még álmaitokban sem." (Kahlil Gibran)

"ott van a múltunk egy távoli tájon"

2016. április 11. 09:55 - paulonviki

szandrával arról beszélgetünk, mi szeretne lenni. dzseni figyel minket. szandra elmondja, hogy lenne balerina, csak mégsem, mert nem szeretné, hogy mások nézzék, amikor táncol. dzseni kéri, hogy kérdezzük meg őt is. 

- mi szeretnél lenni, dzseni? - kérdezi a mégsembalerina
- ...
- na, akkor mondjad! - türelmetlenkedik szandra
- gondolkozom... - mondja dzseni - azt mondjam, hogy mit szertnék? 
- aha, mondjad már! - sürgeti szandra
- ... anyukám... az már van.... te vagy - bök rám -  akkor hercegnő!

 

dzseninek volt a vágylistáján, hogy anyát szeretne. csaba apát akart. azt hiszem, szandra csak azt szerette volna, hogy békénhagyják. dzseninek a listáján most van távirányítós kutya is. az van azután, hogy hercegnő lenne, mert anyukája már van. én vagyok, bökök magamra reggelente, amikor nehéz, nehogy elfelejtsem.

megnéztük a Padlást felvételről. ezt már vártam. harmincévesen utáltam a balatonra menni, és Padlást nézni gyerek nélkül. harmincévesen utáltam gyereknélkül lenni. (mostanában szeretem, ha nem vagyok velük.) szandra mondta, hogy ő a süni a padlásból, csaba mondta, hogy ő a rádi, "te meg lehetsz a nagymama!" mondták, "menjetek a csudába!" mondtam nekik én. csaba nem értette hogy a révész felveszi a rabló halott testét, szerinte csak a ruháját, szandra ráhagyta, "óvodás vagy, csaba, majd később megérted". 

de csaba érti a gyámhivatalt! bezsélgetünk itthon felnőttesen, elhangzik, hogy gyámhivatal.
-mi az az anyám hivatal?
nevetünk...
-jaaa, tudom, ahol az anyákat keresik a gyerekeknek.

 

csaba szerint jó anya vagyok, mert meg tudom mosni a haját úgy, hogy nem megy a szemébe a sampon. "a gyerekotthon nem volt nekemvaló, direkt úgy csinálták, hogy csípjen. emlékszel, szandra, nekünk kellett mosogatni is. és a mosogatószer is nagyon csípett. meg a hajunkat is azzal mosták. volt hogy annyira csípte a kezem a mosogató, hogy reggelre megdagadt, mint egy lapát, és csupa vér volt az ágy." szandra bólogat, és hozzáteszi, "nekem nem volt ágyam, úgyhogy a földön volt a sok vér..."

 

 

 fullsizerender_17.jpg

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kisrigok.blog.hu/api/trackback/id/tr878567110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

banyuc 2016.04.11. 11:26:11

Ó mi csak egyszer láttuk a gyerekekkel, de azóta is hallgatjuk. Most, hogy írtad rákeresek, megnézik, hogy együtt énekelhessenek a monitorral:) Dzseni vágya teljesen érthető és mondhatni hétköznapi:) Ez így jó?! Szandra betűi pedig csodaszépek, Csaba azt gondolom, nemsokára elfelejti az anyám hivatalt még ha úgy van is értelme...

paulonviki 2016.04.11. 11:29:29

@banyuc: pedig állítólag a waldorfgyerekek meg se tanulnak írni soha....
youtube-on van egy nyolcvanas evek vegi, hegedűs d a révész, olyat nem is láttam.

barrix 2016.04.13. 09:34:44

@paulonviki: Nem láttad, mert nagyon fiatal vagy :) Nekem az marad az etalon, pedig azóta vagy 5x láttam különböző szereposztásokkal. Egyébként nagyon vártam már, hogy írj. Túl ritkák a bejegyzések, pedig naponta jövök, hátha...

kuurankukka 2016.04.13. 09:34:45

Hat most megkerestem a Padlast a youtubeon, es masfel perc utan potyognak a könnyeim. Nagyon durva hatasa van egy mesenek, amit szazszor lattam, es a daloknak, amiket meg mindig kivulröl fujok. Köszönöm:)

bananna 2016.05.06. 09:03:23

Nagyon elvezem az irasaidat, szuper, hogy szakitasz erre idot! Boldog anyak napjat!
süti beállítások módosítása