kisrigók

"Gyermekeitek nem a ti gyermekeitek. És bár véletek vannak, nem birtokaitok. Mert az ő lelkük a holnap házában lakik, ahová ti nem látogathattok el, még álmaitokban sem." (Kahlil Gibran)

elég sokan vagyunk, meg sok dolgotok is van

2016. augusztus 19. 11:34 - paulonviki

gyerekek a szobában vannak, én a konyhában telefonálok anyámmal, szóba kerül dzseni új  óvodája is. dzseni kijön és kérdi:
- miről beszéltél?
- nagymamával beszéltem sokmindenről, a te ovidról is.
dzseni bemegy, tíz perc múlva újra kijön.
- mit mondtál?
- semmit. nem szóltam.
- de az előbb!
- az előbb nagymamával beszéltem telefonon.
- de mit?
- meséltem neki mindent.
- az ovit is?
- igen, arról is beszéltünk.
- ahová majd megyek?
- igen.
- most?
- majd szeptembertől, tudod. 
csaba kéri, vigyek be gyümölcsöt. elkészítem a három tálat, beviszem. dzseni sápadtan ül az ágyán.
- fáj valamid, nem érzed jól magad?
- hányingerem van.
- pihenj le egy kicsit, most ne egyél uzsonnát, várjunk egy kicsit, amíg elmúlik a hányinger, jó?
- jó.
tíz perc múlva bemegyek hozzájuk újra.
- jobban vagy?
- nem.
csaba kimegy a szobából. szandra bizalmasan a fülembe mondja:
- csaba hazudott a dzseninek.
- mit mondott neki?
- hogy el kell mennie itthonról, mert nagyon sokan vagyunk.
csabát behívom a szobába, nehezen jön, rá kell parancsolni.
- miért mondtad azt dzseninek, hogy el kell mennie itthonról?
- hát, mert elég sokan vagyunk, meg sok dolgotok is van, nem is nagyon könnyű velünk, gondoltam, hogy akkor legyünk kevesebben...
- tudod, hogy ez nagyon bántó, és félelmetes? ha neked mondanák ezt a testvéreid, nagyon rossz érzés lenne neked is. 
- tudom...
- ne mondjatok ilyet egymásnak! senki sem megy el a családból, mind ide tartoztok.
dzseni kimegy a szobából.
- szeretném, csaba, ha megmondanád dzseninek, hogy nem mondtál igazat, és bocsnatot is kérnél tőle.
csaba dzseni után megy.
- dzseni becsaptalak, bocsánat.
- jó, nem baj. de tudod, hogy mennyire megijedtem?!
fullsizerender_21.jpg
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisrigok.blog.hu/api/trackback/id/tr5210427252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása