kisrigók

"Gyermekeitek nem a ti gyermekeitek. És bár véletek vannak, nem birtokaitok. Mert az ő lelkük a holnap házában lakik, ahová ti nem látogathattok el, még álmaitokban sem." (Kahlil Gibran)

lesz majd

2015. március 18. 12:30 - paulonviki

a kínai óvodástárs elment 6 hétre kínába, hazajött, és érthető, hogy érzékenyebb lett a másságra, üldögélt szandra mellett, én a harisnyahúzásban segítettem neki, és megkérdezte:

- a szandi miért cigány?
- mert egy cigány néni szülte.
- nem te?
- nem én szültem. szandra az én örökbefogadott kislányom, így lettem az anyukája.

 

szandra bólogatott, és hozzátette:

- nekem is lesz majd örökbefogadott kislányom. kettő. 
fullsizerender_5.jpg
2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kisrigok.blog.hu/api/trackback/id/tr857280595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

edyt 2015.04.14. 22:21:01

Annyira várom, hogy hogy alakult a Húsvét. Meg úgy egyébként, hogy alakulnak, formálódnak a hétköznapok.

paulonviki 2015.04.15. 00:33:03

elmaradtam itt. de majd bepótolom! annyi a hétköznap, hogy vagy élek, vagy naplózok, vagy nem alszom.
süti beállítások módosítása