kisrigók

"Gyermekeitek nem a ti gyermekeitek. És bár véletek vannak, nem birtokaitok. Mert az ő lelkük a holnap házában lakik, ahová ti nem látogathattok el, még álmaitokban sem." (Kahlil Gibran)

én azt hittem

2015. október 14. 10:16 - paulonviki

tudod, anya, volt az a gyönyörű, nagy delfinem a gyerekotthonban, amit otthagytam, de most nem ezért mondom.
én azt hittem, hogy nekem delfinek lesznek a szüleim.
ne röhögj, szandra!
nagyon szerettem azt a delfint. emlékszel, hogy akkora volt mint én?
nem te tudod jól! nem ilyen kicsi volt, nagyobb volt nálam, amikor még csak négy éves voltam.
dzseni, te ezt nem tudod, nem laktál ott! 
jó, majd megmutatom a gyerekotthont, csak már be van zárva. beleskelődhetünk a kertbe, de én akkor már nem leszek bent, hallod!
fullsizerender_13.jpg
1 komment
Címkék: múlt

A bejegyzés trackback címe:

https://kisrigok.blog.hu/api/trackback/id/tr487966464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Behina Tamara 2016.01.21. 12:51:44

Nem is gondoltam, hogy ennyi idő elteltével is még így fog/nak emlékezni az otthonban töltött dolgokra. Úgy tűnik ez már tényleg örökre meg marad nekik. De remélem csak a szép emlékek. :)
süti beállítások módosítása