kisrigók

"Gyermekeitek nem a ti gyermekeitek. És bár véletek vannak, nem birtokaitok. Mert az ő lelkük a holnap házában lakik, ahová ti nem látogathattok el, még álmaitokban sem." (Kahlil Gibran)

csaba ma nem

2015. január 05. 10:50 - paulonviki

csabának elve lehet az újévújélet, és úgy bámult az ovónőre, mint ki előszőr látja, de úgy is ült kabátbansapkában negyedórát, mint ki először ül, nyugodt maradt, de tökéletesen értetlen abban, mit jelenthet az, hogy "csabikám, kezdj el vetkőzni", és úgyhiszem, akkor se lett meg ennek a jelentése, amikor átöltöztettem. végül mégis egyedül vett fel cipőt: visszahúzta az utcait. 

de már ébredéskor tudhattam volna, hogy valami mesében leszünk ma, amit nem én írtam, mert szandra félszárharisnyában rajzolt valami réberit, és közben lassan magyarázta, hogy "panka testvére manka, manka beír egy könyvbe titkos szavakat, amit majd csak az oviban nyitnak ki újra, a trolibuszon csukva marad", itt csaba fájdalmasan beleüvöltött, hogy  "nem megyek oviba, tilos a könyvbe beleírni, nem megyünk trolival, csak kukásautóval esetleg." szandrát ez cseppet se zavarta, felrajzolt egy szekrényt az asztalra és azt mondta, "csaba, te ülj fel inkább  a polcra!" 

"nem fogok!" mondta csaba, és szerintem se fog. lehet, hogy ma semmitse. 

januar5.jpg

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kisrigok.blog.hu/api/trackback/id/tr47043291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

edyt 2015.01.05. 19:27:19

Van egy fiam majdnem 3 éves. Màr az előző Csabàról szóló bejegyzésed alkalmával is az volt az érzésem,hogy az àltalam tapasztalt dackorszak "tüneteit" produkàlja. Persze csak okoskodok,nem tudon mi a hivatalos szakmai àllàspont,de szerintem simàn lehet, hogy intézményi keretek között nem volt lehetősége megélni a dacot és most "pótolja". Ha így van,akkor isten hozott a klubba. Sok türelmet is kitartást kívànok magunknak. :-)
Majd írsz,hogy hogy sikerült a szilveszter?

paulonviki 2015.01.05. 19:31:49

@edyt: köszönöm, én is gondoltam erre, vagy a dackorszak vagy a prepubertas, az biztos azért pre, hogy bármikor elkezdődhet.
de ha egyik sem, akkor is értem őt. érteni értem, csak nehéz. sokminden össze- és felkavarodott benne.

Örökbe.hu 2015.01.06. 17:30:41

Nagyon tetszik Szandra verse, jól lehet skandálni...

Egy nem örökbefogadott gyereknek is nehéz két hét szünet után visszaállni az ovira.

Ősmagyarnincs 2015.01.06. 17:30:56

Szerintem a hosszú szünet hatása is lehet. A gyermekeim, én is nehezen rázkódunk bele újra, a reggeli felkelés, a rutin, öltözés-vetkőzés... A lányom első nap után tele volt feszültséggel, szorongással, de a házít amit az iskolában kellett volna,na, ahhoz hossza sem nyúlt. Ma még 6-szor is visszabujt az ágyba. A fiamnak sem volt kedve semmihez első nap a téli szünet után. Kinek van ilyenkor?

BeckyThatcher 2015.01.06. 17:30:58

Tényleg réberi a rajz!! Nagyon érdekes, álombeli! Aliz Csodaországban

Optim 2015.01.12. 12:14:54

Tünde nyelven versel ez a lányka :) csak kell hozzá egy bábel-hal tolmácsnak. Kíváncsi vagyok mikor kezdik el egymást tolmácsolni a szülők felé?
süti beállítások módosítása