kisrigók

"Gyermekeitek nem a ti gyermekeitek. És bár véletek vannak, nem birtokaitok. Mert az ő lelkük a holnap házában lakik, ahová ti nem látogathattok el, még álmaitokban sem." (Kahlil Gibran)

eddig erről nem volt szó

2016. november 01. 16:10 - paulonviki

a városi temetőben futkostak, a vidékiben jobb lett volna, ha nem. a városiban újragyújtogattuk, ahány kialudt mécsest találtunk, mindet, a vidékiben az tolakodó lett volna. szandra kérdezgette tőlem, mindjárt sírok-e, elvárta, szerencsére, nagymama sírt egy keveset, és ez megnyugtatta. dzseni szerint egy kicsit szomorú dolog a halál. balázs sírját most látták előszőr, megdöbbentek, hogy ennyire kicsi, megmondtam, miért, felháborodtak, hogy eddig erről nem volt szó. mindenről tényleg nincs szó, kerültem a hamvasztás témát, de nem rázta meg őket. csaba el akarta hozni a kicsisírra (mint egy becsukott könyv, olyan, mondták) a szép csiszolt ametiszt kövét, nem engedtem, ellopják, montam, egy temetőből?, kérdezte döbbenten. aztán látta, milyen sok őr meg polgárőr van, látod, anya, nem lopták volna el. bánom, hogy nem engedtem, olyan nehézkes tudok lenni én is. 

hazaértünk, a lányok már levetkőztek, csaba sapkában, kabátban állt, azt mondta, szép lett ez a lakás, amit megcsináltunk, és jó világos. "engem az úristen idedobott. amikor megszülettem, egy nagyon hosszút pislogtam, becsuktam a szemem, és akkor nyitottam ki, amikor hazaértem, mikor is volt az?" szandra a wc-ről szólt ki: "ezt nagyon szépne mondtad, csaba, amúgy két éve, meg valamennyi, én számolom."

ekkor tudtam volna sírni, de a temetőben várták tőlem, itthon, már inkább nem. 

 

img_8183.JPG

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kisrigok.blog.hu/api/trackback/id/tr2011921763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paulonviki 2016.11.01. 18:22:54

@Adelanna: csaba hajnaltól estig csak mondja mondja és mondja

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2016.11.05. 12:04:00

Sziasztok, Kedves Kisrigók!

A Nők Lapjában találtam rátok ma délután, csak pár perce kerestem meg a blogotokat. Nem gondolom, hogy szükségetek volna az elismerésemre, de azért hadd mondjam meg mégis, hogy ámulva csodállak benneteket - és persze annak is örülök, hogy találtam egy blogocskát, amit vélhetően nagy örömmel fogok rendszeresen olvasni. Kívánom nektek mindenből a legszebbet és a legjobbat - mert megérdemlitek! Így érdemes élni, ahogy ti éltek - legyetek nagyon boldogok! (Amúgy nyugdíjas gyógypedagógus vagyok - kis rigók helyett kis papagájok öreganyja. Ági néni.)

NoComment 2017.01.03. 12:40:15

Most olvasom a Nők Lapja aktuális, nov.2-án megjelent számát, amiben benne vagytok!!!!! :-)

schild 2017.01.03. 12:40:17

Nem él már a blog, nem lesz több bejegyzés? :(
süti beállítások módosítása