kisrigók

"Gyermekeitek nem a ti gyermekeitek. És bár véletek vannak, nem birtokaitok. Mert az ő lelkük a holnap házában lakik, ahová ti nem látogathattok el, még álmaitokban sem." (Kahlil Gibran)

unalmas nekünk?

2015. február 06. 11:33 - paulonviki

lányommal beszélgetünk:

- anya, szerinted lehet, hogy minket egy tévében néznek?
- kislánykoromban én is képzeltem ezt, de mostmár teljesen biztos vagyok benne, hogy nem.
- kislánykorodban téged is néztek?
- nem, azt hiszem, akkor sem, de gondoltam rá, hogy mégis, és próbáltam szebben ülni meg járni...
- én szerintem se néznek, mert nagyon unalmas is lenne...
- például most, csak ülünk a buszon és beszélgetünk, csaba szírénázik, várjuk, hogy lássuk a dunát, de nem fagyott be ma sem, csaba mindjárt felkiált, hogy nincs is úszódaru az ószódaru utcánál, és ezt minden nap nézni, tényleg nagyon unalmas...
- unalmas nekünk?
- nem, nekünk nem, csak filmnek vagy mesének lenne az.

 

csaba felkiállt még az úszódarú-napitémát megelőzve:

- miért kell meghalni mindenkinek?
- így lett kitalálva, jól is van így...
- hogyan halunk meg?
- fontosabb a hogyan élünk, hidd el!
- elviszi a halottat a csontszállító autó?
- szeretnéd, hogy így legyen?
- igen.
- akkor el.

 

szandra közbeszól:

- csabát lehet, hogy nézik tévén, elég érdekeseket kérdez...
- figyelj, mindjárt jön  a szokásos...

 

bemondják a megállót.

- anya, nincs is itt egyáltalán semmilyen úszódaru!
- ma sincs, csabikám...
- de azért élünk még egy kicsit, amikor meghalunk?
- még egy kicsit, igen. addig meg még nagyon sokat. 
- a szandra honnna tudja, hogy néznek minket tévén?
- csak elképzeli, ezt játsza.
- mint én a csontszállítóautót?
- igen, azt hiszem. 

 

2 komment
Címkék: hétköznap

A bejegyzés trackback címe:

https://kisrigok.blog.hu/api/trackback/id/tr737144681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kenya 2015.02.17. 12:17:34

Viki, ez annyira szép, ahogy elmagyaráztad. Ahogy olvastam, szerettem volna a gyereked lenni... Én is azt képzeltem ennyi idősen, hogy néznek a tévében :-)
süti beállítások módosítása