kisrigók

"Gyermekeitek nem a ti gyermekeitek. És bár véletek vannak, nem birtokaitok. Mert az ő lelkük a holnap házában lakik, ahová ti nem látogathattok el, még álmaitokban sem." (Kahlil Gibran)

megfigyelnek engem

2015. május 06. 18:15 - paulonviki

-menjünk most erre! - döntök hirtelen a zebránal, loholnak utánam.
-anya, megfigyeltem, hogy te mindig más utakon vezetsz minket... - csóválja fejét lányom.
-jómegfigyelés! tudod, én nagyon unom a megszokott utakat...
-ezt is észrevettem. 
-nagyra becsülöm a változatosságot.
-mi az, hogy nagyrabecsül? - kérdezi fiam
-értékel, elismer, fontosnak tart.
-én nagyrabecsülöm a tűzoltókat! - lelkesedik fiam.
-nem, csaba, neked tűzoltómániád van. - helyesbít lányom, és hozzáteszi: - én pedig nagyrabecsülném, ha nem mennénk új útra mindig...
-nézzétek ezt el nekem, nagyon unalmas minden reggel ugyanaz az útvonal...
- nem baj, mumilla, mi téged is nagyrabecsülünk! - mondja lányom és vigyorog.

Szólj hozzá!
Címkék: anya hétköznap

A bejegyzés trackback címe:

https://kisrigok.blog.hu/api/trackback/id/tr157435436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása