kisrigók

"Gyermekeitek nem a ti gyermekeitek. És bár véletek vannak, nem birtokaitok. Mert az ő lelkük a holnap házában lakik, ahová ti nem látogathattok el, még álmaitokban sem." (Kahlil Gibran)

csuka parancsára, szívem óhajára

2016. július 15. 12:15 - paulonviki

fáradtságos munkával és nagyfiúk segítségével kifogtak egy döglött halat a balatonból.hurcólták, veszekedtek rajta, úsztatták, akkor mozgatta a víz az uszonyait, tehát élt, rémísztgettek vele strandolókat, nagyszerűen szórakoztak.

anya:- és ha egy kivánságteljesítő hal ez?
szandra: - de ez döglött.
dzseni: - amikor a vízben van, élő.
anya: kívánni kell valamit, és visszadobni....
csaba. - igen?
anya: - hát, szerintem... én kipróbálnám.
csaba: - gyerünk!
szandra: - várj, csaba, találjuk ki előbb, hogy mit akarunk kívánni!
dzseni: - igen!
csaba: - én már tudom!
anya: - mit kívánnál?
csaba: - nyalókát!
szandra: - hülye vagy! vattacukrot kell kívánni!
dzseni: - igen!
csaba: - kettőt nem lehet?
anya: - szarintem lehet.
szandra: - akkor nyalóka és vattacukor.
csaba: - azt mondtad, az hülyeség!
dzseni: - nem hülyeség!
szandra: - anya, hármat is lehet?
anya: - nem tudom...
csaba: - akkor én még akarok egy százast a csócsógépbe!
szandra: - én meg azt, hogy ma sikerüljön megfogni egy gyíkot!
dzseni: - én meg egy lovat!

 

elszaladnak, visszadobják, újra kiveszik, veszekednek, dobják, kiveszik, aztán a nagyfiúk megszerzik, ők meg már amúgy is egy kicsit unják, engedik. szandra leül hozzám:

 

anya: - na, kívántatok?
szandra:- aha.
anya: - miket?
szandra: - amit mondtunk. meg csaba még egy csomó dolgot. szerinted teljesül?
anya: - lehet.
szandra: - te mit kívántál volna?
anya: - hm... azt, hogy minden szerettem egészséges legyen mindig...
szandra: - ilyet is lehet kívánni?
anya: - azt hiszem, ilyet érdemes. 
szandra: - hm. de mi egészségesek vagyunk! nem?
anya: - de.
szandra: - akit én ismerek, mindenki egészséges. viszont nyalókát, anya, nagyon ritkán, nagyon-nagyon ritkán veszel nekünk. érdemes a haltól azt kívánnunk. 
anya: - megértem. 
Szólj hozzá!
Címkék: hétköznap

A bejegyzés trackback címe:

https://kisrigok.blog.hu/api/trackback/id/tr578890986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása